Η δράση «αποτύπωμα»
Μια πιλοτική δράση της Σκυτάλης που εμπλέκει σχολεία από τον περσινό κύκλο του προγράμματος.
Αυτή τη φορά, ο δάσκαλος του τμήματος «παίρνει» τη σκυτάλη, αναλαμβάνοντας να οργανώσει μία δράση με τους μαθητές του,
σε συνεργασία με κάποια μέλη της Σκυτάλης και με όχημα την εμπειρία των παιδιών από τη συνάντησή τους με τη Σκυτάλη.
Έχουν συμμετάσχει τα σχολειά: τα σχολεία: 9ο ΔΣ Καρέα και 50ο ΔΣ Αθηνών
Διασχολικές επισκέψεις: Οι μαθητές των τάξεων της Σκυτάλης παρουσιάζουν τη χορογραφίας τους και μοιράζονται τα κινητικά παιχνίδια τους σε άλλα σχολεία.
Τα παιδιά εμπλέκονται ενεργά στη διάδοση των ιδεών και των εργαλείων που τα συγκίνησαν.
Μπαίνουν στη υπεύθυνη θέση του εκπαιδευτικού, κοινωνικοποιούνται, τολμούν και μαθαίνουν αλληλοεπιδρώντας.
Ένα βιωματικό παιδικό εργαστήριο που ταξιδεύει στην επαρχία, προσκαλώντας τους ενήλικες να εμπλακούν,
να επανεξετάσουν τη σημασία του παιχνιδιού και να ανταλλάξουν ιδέες και γνώσεις με τα μέλη της Σκυτάλης.
<<η αταξία του παιχνιδιού μέσα στην τάξη>>_ εργαστήριο για εκπαιδευτικούς
Ένα βιωματικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
και σε συνέχειά του παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Συνεδρίου
"Οι Τέχνες στο ελληνικό σχολείο: παρόν και μέλλον" που διοργάνωσαν
το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών,
Τμήμα Θεατρικών και Μουσικών σπουδών και το τμήμα Θεάτρου,
Σχολή Καλών Τεχνών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.